shabakehd

ماجرای چاقو کشی و تیر اندازی به وحید خزایی توسط داوود هزینه



دریافت
مدت زمان: 14 ثانیه

در روزهای اخیر جدال لفظی بین داوود هزینه و همینطور وحید خزایی به اوج خود رسید تا جایی که کار به خارج از فضای مجازی کشید و تعدادی زیادی از افرادیکه به طرفداری داوود هزینه آمده بودند در یکی از خیابان های استانبول به وحید خزایی حمله کردند و صدای تیراندازی نیز شنیده شد و در این جدال وحید خزایی از ناحیه  گوش , کمر و گردن به شدت زخمی شده در فیلمی که وحید خزایی به صورت زنده ( live ) در شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار داد شدت جراحت او را نشاد میدهد






 سلام 
داوود هزینه کیه ؟ اختلافش با وحید خزایی چیه ؟
سلام.ریس جمهور محترم جناب اقای روحانی،یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در این سایت شما موضوعات را تماشا خواهید کرد
Designed By Erfan Powered by Bayan